坐上 ▎白馬王椅 ▎尋找【OSIM 白馬王子】

COVER.JPG

『如果我將來有能力開公司做老闆,我要全公司既櫈都係按摩椅 ...!!! 』
唔知由幾時開始,都會經常發而個白日夢。

博文入面既我,寫大多有關按摩、SPA、通淋巴既文章,
而現實生活中既我,亦真係一個不折不扣既骨精,
我沈迷按摩既程度 係可以放工即興獨自去按摩。
旅行5日去足6,7次按摩!!!
每日都會幻想自己o係公司坐既係按摩椅。


OSIM而個品牌,由我細個聽到而家,
每次有OSIM既地方都有唔同種類既按摩器,
所有,每逢見到  OSIM  而4個英文字,潛意質就覺得代表著「舒服」2個字!

10

而o係甘多種OSIM按摩產品入面,最深入民心都應該係按摩椅吧!
重記得以前有 天王椅,學生時期試過好想儲錢買部畀家中兩老享受一下。
數年之後既而家,追求既係擁於自己既「白馬王子」!!!
更不敢相信係竟然有機會帶著至愛參加 OSIM「Find your Love in the dark」體驗活動。


1

活動當日,PR朋友們相當有心思,
為左令大家更易進入放鬆狀態,
參加者首先會被朦眼,走過一段路,然後被帶到一個寧靜而漆黑既地方。
享受OSIM「白馬王子」體驗之旅。


A1
A3


今次【OSIM 白馬王子】既亮點在於,
融合 視覺 、 聽覺  與  體感  達致紓壓既最高境界,將按摩體驗昇華至極致境界 !!
11

而且設計
極具氣派,很有頭等機艙既感覺,
我最愛係純白色,
按摩椅上編織皮革設計,典雅細緻,
就連遙控器都係 模仿頭等機艙坐位 ,以貼心的回彈收線設計!


我嘸誇張咖! 以下係我總括左既既亮點:

12


█  720o按摩球  █
- 以 橫向及直向360o旋轉
按摩球活動靈巧、力度均衡

人性化技術 能完美順應身體曲線轉動,一擊即中按入肌肉內酸的要害-  V型夾膊 設計,以上下同步開合的細緻動作,「摙」走肌肉最深層次的酸痛。
█ 長軌道無縫按摩技術  █
擴大按摩範圍,由頭、肩頸、腰背以至臀部無縫連接背部特設溫熱功能
臀部按摩除了包含 氣囊施壓 技術
加入嶄新的 搥打 和 頂壓按摩 動作



A2

█ 
環抱式音效 
環抱式音樂,播放悠揚的輕音樂或摸仿大自然的聲音
(當然,如果想聽流行音樂既話,亦可以連接電話播歌)
█ 智能按摩程式 可透過藍牙技術連接您的智能手機,便可下載 「頸臀按摩」程式 ,享受全新個人化式按摩
32
除左純白之外,重有3款顏色,
迷人綠耀眼銅 以及 型格啡 !  唔知大家對邊種色最鍾情呢?!


或者我可以嘗試一下描述坐落去既感覺,
切切實實係由頭、肩頸、蝴蝶肌、腰、手、臀、大小腿、腳底 同時有高質既按摩!
而且係
長軌道無縫按摩, 好似同時間多個按摩師為我服務!
B1

【OSIM 白馬王子】其實非常聰明,
按頭部、肩頸時,非常到位。
肩外俞穴大椎穴、都係治肩背疼痛,改善頸椎病 既穴位,
尤其係大椎穴,當720o按摩球 順滑轉動落去時,整條頸好得到釋放。
但我最最最愛既係 頂壓按摩 果下!!!
同時o係左右肩上既 肩井穴 ,用頂壓按摩,撐至整個頭部既 風池穴 !!
而下真係一試難忘!!
你要知道肩井穴、風池穴,平日積壓左千年壓力。




B2

背部方面,整個蝴蝶肌都照顧到,
而且彷彿比人手更了解痛楚根源最深既深處,
而我最享受既當按摩球 溫感轉動 我肩胛骨內側既 膏肓穴,有種一壓即酸疼既感覺。
平日在公司用電腦,蝴蝶肌變得繃緊,
膏肓穴正正可以為我舒緩肩膀肌肉僵硬、酸痛既毛病。

另外,值得一提既係腰位,
我可以形容為有「骨派」/「人浪式」既 搥打而且係有7個力度揀,非常唔錯!!!



B3

臂部係平日按摩時多數被忽略既位置,
但每天在公司至少坐足9小時以上,果種係脂肪積聚既攰。
而【OSIM 白馬王子】有氣囊施壓 技術,以 搥打 和 頂壓按摩 動作
有助深層
緩臀部肌肉的疲累及促進循環!




B4

腳部當然唔洗講,由小腳至腳底亦有無縫按摩!!!

1b.JPG
按摩時,合上眼睛,會聽到環抱或既輕音樂 摸仿大自然的聲音
帶你進入另一個世界,
o係甘放鬆既環境下,係好難唔入睡!


如果屋企有一部,就可以隨時隨地有皇帝式既享受!
包你一試難忘!

6
7

最後分享一下當日既場地,簡單而雅致,
睇得出有用心設計、安排。
PS: 好鍾意跟白馬王子襯晒色既macaron =]
其實單以筆墨係好難形容果種舒服既程序,
大家不妨去OSIM 分店試下個感覺!
或者帶爸爸媽媽去享受下!
黎緊父親節,【OSIM 白馬王子】絕對係最佳首選!
做仔女既,有能力的話,係應該畀父母得到最好!



HK$28,880月供HK$1,204 (24個月分期計算)為預售價,
優惠期
2016615日止顧客查詢熱線:2790 2300 / 2173 7868



▌Website :


▌Facebook :




*活動由品牌邀請
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk

❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb

留言